Non-Conform

Ik ben sociaal zonder de grens van mijn authenticiteit aan te tasten. Ik draag de pijn van de afwijzing omwille van de echtheid, wetenschap, rechtvaardigheid, artesticiteit, barmhartigheid...
Ik tracht steeds de drijfveren van groepsgedrag en de processen welke deze met zich meebrengen, scherp te doorzien en niet onbezonnen met de kudde de sloot in te springen. Ik ben openminded, en daarom overtuigd atheist. Geen religie kan het bestaan verklaren. Ik luister naar mijn intuitie en streef steeds maximale harmonie met de mij omringende natuur na.
Ik kijk vol verwondering naar de sterren en blijf ademloos bij de schoonheid van de diepzee, eindeloze wouden, dreiging van het oerwoud, uitgestrektheid van woestijnen, ongerepte stukken Aarde die mij nog resten. Ik ben een non-conformist.

Populaire posts van deze blog

De Neoliberale Meritocratie

Misantroop